pondělí 2. června 2014

Vlnkový top



Hurá, odškrtla jsem si první kousek z rozdělaných věcí, které jsem vám nedávno ukazovala.



Na návod jsem před časem náhodou narazila na Raverly. Zamilovala jsem se do něj na první pohled. Protože je placený, koumala jsem nejdřív, jestli bych to zvládla bez něj. Schéma na základní vzorek jsem měla, ale sedlo vyžadovalo úpravy. Nakonec jsem investovala do návodu a dobře jsem udělala. Takhle elegantní řešení bych nevymyslela. Nehledě na čas a ty nervy;-)
Použila jsem přízi Cotton Viscose od Drops, odstín 27. Protože je o něco silnější než příze v návodu, háčkovala jsem podle velikosti na dítě 8-10 let, abych ve výsledku získala takovou obtaženější dámskou S. Spotřebovala jsem 9 klubíček.
Čekala jsem lehký, vzdušný top, ale pravda je, že vzor je poměrně hutný a pracný a celé dílo váží 450 g. Nic to ale nemění na tom, že vypadá skvěle a nadělám v něm parádu;-)


Krásné jsou i ostatní návody, které Elena Fedotova vymýšlí, podívejte se:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat