neděle 20. července 2014

Letní klobouk

Venku je pravé letní počasí, proto se sem tenhle klobouk a la slamák vyloženě hodí. Původně jsem ho nechtěla na blogu ani ukazovat, protože mám jen takovou bídnou fotku z mobilu z práce. Háčkovala jsem ho jako dárek pro kolegyni z příze Bomull-Lin (směs lnu a bavlny) podle návodu zde.
Chtěla jsem ho mít tip ťop, dokonce jsem si uháčkovala i zkušební vzorek, abych měla velikost akorát, ale zrada... návod je psaný na obvod hlavy 48 cm, těžko říct proč, takovou hlavu snad žádná dospělá ženská nemá. Já to zjistila až u dírkované bordury, takže párání mě neminulo. Abych vám tuhle zbytečnou práci ušetřila, vezměte 2 klubka příze, háček č. 5 a vyjde vám to akorát;-)


Užívejte si léta a taky trochu háčkujte a pleťte;-) Já mám momentálně rozpracované pletené šaty podle návodu z Pickles. Jak je u nich dobrým zvykem, jsou nápadité a přitom geniálně jednoduché. Měla jsem na ně už delší dobu koupenou Kateřinu. Pošťouchla mě teď soutěž Toptexu o nej model z letních přízí, takže jestli je dodělám do uzávěrky, zkusím štěstí:-)


4 komentáře:

  1. Krása!!! A už se těšíme na fotky hotových šatů :-)
    PS: Podáš prst, přijdeš o ruku :-)

    Kochám se.

    OdpovědětVymazat
  2. Pane jo .... to je mistrovské dílo:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. No to je supeer, aj ja som v lete urobila taký istý klobúk, ale nám tá krempa nedrží ani po naškrobení (máme to na jednej strane prichytené kvetinou), plánujem to prerobit z krátkych stlpikov, vy akú máte s tým skúsenost ?
    Ďakujem, srdečne , Mária

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi u tohohle klobouku krempa nedrží, asi tím jak je široká. Vpředu si ji ohrnuju nahoru, ne celou, jen okraj, vypadá to celkem dobře.

      Vymazat