pátek 23. ledna 2015

Narodila se Klárka


Evě, sestřenici mého manžela, se v prosinci narodila Klárka. Dárek pro ni jsem měla nachystaný už na podzim a teď přichází na řadu. Jsou to dvoje háčkované huculky podle návodů od Two Girls z Etsy.

Při háčkování růžových smyčkových mi málem upadl ukazovák, ale za to je obdivoval i majitel místní galanterie, když jsem tam na ně přišla vybírat knoflíky. Jsou dělané z Nako Party, příjemné, hladké akrylové příze s lesklou nitkou. Smetanové "shrnuté" jsou z Merina od Vlnapu, to je taky moc fajn.
Návody jsem velmi podrobně vypracované, s fotkami, ale nepouštějte se do nich bez alespoň základní znalosti angličtiny.


-----
Tímto prvním příspěvkem v novém roce bych vám chtěla poděkovat, že jste na můj blog nezanevřeli, i když tu v poslední době nic nového nepřibylo. Dění tady pravidelně sleduju, snažím se odpovídat na všechny komentáře i dotazy a mám velkou radost ze stále stoupající návštěvnosti. Pracovní povinnosti mě momentálně zaměstnávají na 200% a ještě nějakou dobu to nebude lepší, tak se mnou mějte trpělivost;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat