pondělí 25. května 2015

Listování - Burda Kreativní pletení (Speciál 3/2015 duben)





Dnes tu mám nový speciál Burdy, jarní Kreativní pletení. Nový teda relativně, vyšel na konci dubna. Nemohla jsem se dočkat. Cestou z oběda v práci jsem se pravidelně stavovala v trafice, jestli už... Z obsahu jsem trochu zklamaná, asi jsem se neměla tolik těšit. Většina dámských modelů na mě dělá XXL dojem, ale něco málo bych si vybrala. Aspoň že dětské jsou hezké, zvlášť bych vyzdvihla luxusní pletenou soupravu na křtiny a na sto způsobů upravitelný návod na jednoduchý svetr. A jestli se někdy odvážím zkusit entrechat, tak jsou tam ponožky a krok za krokem nafocený postup k této technice.
Aby se vám líp listovalo, setřídila jsem tentokrát fotky ne podle pořadí, ale zvlášť háčkování, pak pletení na děti, tam jsou návody i na háčkované hračky a obháčkování ramínek na šaty, a zbytek dámské pletené.

A mimochodem nevíte, co je s českou verzí Vereny? Tu se mi nepovedlo vypátrat, ani to podle stránek vydavatelství nevypadá, že by vůbec měla vyjít.













1 komentář:

  1. Ahoj,
    pletací modely vypadají dost šíleně, takový návrat osmdesátek. Přijde mi, že Burda (včetně té klasické se střihy) usnula někdy před dvaceti či třiceti lety, modely se moc neliší, konstrukce pleteniny strašně složitá, samé sešívání. To mě třeba štvalo i u Vereny- modely sice jsou moc hezké, ale plést každý díl zvlášť a pak to sešívat- hrůza.
    Ponožky zkus, není to nijak těžké, jen bych nedělala přes lýtko žádný složitý vzor- je to sice hezké, ale podle mě se to dost hrne.
    Eva

    OdpovědětVymazat