středa 10. prosince 2014

Další mumínci


Do háčkované mumínkovské rodiny přibyli dva noví členové, maminka - to je ta v zástěře, a tatínek - to je ten s cylindrem;-) Dostane je pod stromeček jedna malá holčička.
Návod je pořád stejný, doplňky jsem háčkovala z hlavy. U cylindru jsem řešila, jestli ho vycpat nebo nějak jinak vyztužit. Nakonec má dno a stěny vypodložené plastem z kelímku od jogurtu. Další strašně zásadní problém byl, jestli mu pod cylindr dělat uši nebo ne. I když nebudou vidět, přišel mi bez nich takový ošizený. Nakonec praktičnost zvítězila a uši nejsou, přece jen by se mi pod klobouk špatně vtěsnávaly. Snad ho malá majitelka brzy neodtrhne;-)

4 komentáře:

  1. Helo, ti jsou kouzelní, mám moc ráda úvodní písničku z mumínků, už jsem je dlouho neviděla, objevila jsem dnes tvůj blog a určitě a určitě zas přijdu na návštěvu,
    Marcela

    OdpovědětVymazat