neděle 7. prosince 2014

Rukavice do sady



Dobrá zpráva je, že USB kabel k foťáku je zase na světě. Špatná zpráva je, že na focení není a dlouho nebude slušné světlo. Nejsem žádný profík, ale i mě je jasné, že když do práce odcházím v půl sedmé a vracím se v pět, na světle nemám šanci nic nafotit.

Tak tohle jsou moje nové rukavice do sady k čepici. Návod od Drops Design najdete tady a příze je opět Country Tweed od Cheval Blanc. Představte si ji ve starorůžové barvě s černými a žlutozelenými nopky;-) Na fotce můžete obdivovat i ozdobené jablíčko, které kluci vyráběli včera na adventní dílničce. Pořád mi ho tlačili do záběru, až jsem ho tam nechala. Aspoň je to barevnější:-)


2 komentáře:

  1. Heli, dnes jsem zde poprvé. Tvé motánky mě okouzlily. A to jsem ještě nestačila projít vše! :-) Přeji krásné štrykování a těším se na další příspěvky. Hezký advent Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, moc děkuju! Znám tvůj blog, o to víc mě tvoje pochvala těší. Ať se ti daří:-)

      Vymazat