neděle 15. února 2015

Co dokáže blokování...


Začala jsem plést nové šaty podle Pickles. Na jehlicích číslo 3 to bude práce na několik zim, ale je to ideální činnost, když chci vypnout... pořád hladce, bez počítání, bez přemýšlení...
S tím, že dolní okraj se bude kroutit, jsem počítala. Je tam jen jedna řada vroubkem a pak už samé hladce. Ale i po zpracování skoro celého prvního klubka jsem měla jen stočený váleček, žádný náznak, že by se pletenina začala narovnávat. Jako poslední naději před vypáráním a novým začátkem s víc řadami vroubku, jsem zkusila blokování. V mém podání to vypadalo tak, že jsem si pleteninu vypnula špendlíky na čalouněný taburet v obýváku a přes noc přikryla namočeným, vyždímaným ručníkem. Ráno jsem ručník sundala, pletení nechala usnout a pak odstranila špendlíky. Výsledek mě mile překvapil a teď jen doufám, že to není dočasný efekt.

A mělo by z toho být tohle...

Zdroj: Pickles

2 komentáře:

  1. Takto jsem loni dcerce pletla tuniku ale zezhora raglánem a dole jsem naháčkovala sukni. Moc ráda ji nosí.
    Myslím, že časem, jak bude přibývat pletenina, že už se tolik kroutit nebude.
    Těším se na výsledek.
    Mohu poprosit o fotku, šatů podle Pickles, nevím, co si představit.
    Děkuji a přeji krásný sluníčkový den.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, díky za naději:-) Přidala jsem fotku šatů k článku, čeká mě ještě hodně práce.

      Vymazat