sobota 6. září 2014

Mumínek



Pamatujete se z dětství na mumínky? Já knížky o nich milovala. Ale jestli se dobře pamatuju, byly tenkrát jen ty knížky. Dnes potkáte mumínky na každém kroku. Dokonce i na dospěláckém oblečení. No, neodolala jsem, pyžamový overal z Reserved jsem si odnesla domů;-)

Foto: Reserved
Ale zpátky k háčkovanému Mumínkovi. Toho jsem vyrobila podle návodu tady . Je sice švédsky, ale nemusíte se bát. Je krásně přehledný a jestli už máte nějakou hračku za sebou, určitě to podle něj zvládnete.

Malý slovníček:
fm ... krátký sloupek
2i1 ... přidávání, tj. 2 krátké sloupky do jednoho očka
2tills ... ubírání, tj. sháčkujeme 2 krátké sloupky
lm ... řetízkové oko

Háčkuje se do spirály beze švu. Použila jsem bílou Kateřinu a háček č. 4. Příště bych vzala spíš 3,5, přece jen jsou dírky mezi sloupky trochu větší. Oči jsem vyšila zbytkem černé Elian Nicky a vycpávka uvnitř je polyester z polštáře.

Hezký den s mumínky!

3 komentáře:

  1. Dobrý večer, sháním takového mumínka, a plyšoví nejsou zcela vhodní. Byla byste ochotna tuto hračku uplést k prodeji?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, jestli o mumínka stojíte, napište mi prosím na mail helavil(zavínáč)gmail.com, domluvíme se. Díky, Hela

      Vymazat